جک های پ ن پ 91
با ما بروز باشید...
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
نویسنده : سید بنیامین مصفا

 

 

 

 

سر ظهر از مغازه داره پرسیدم :این دور و برا رستوران هست؟
میگه میخوای غذا بخوری؟
پ نه پ میخوام ببینم اگه ظرف کثیف دارن براشون بشورم!!!

.

www.smsha.ir

.

دوستام داشتن غذا میخورن آهنگ گذاشتم واسشون..دوستم میگه گذاشتی شاد شیم؟

پـَـــ نــه پـَـــ چون دانشمندان گفتن آهنگ گذاشتن واسه گاوها، باعش میشه بیشتر شیر بدن..واستون گذاشتم

.

www.smsha.ir

.

تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟
گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!!
گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

.

www.smsha.ir

.

۲ باز زنگ زدم به همکارم گوشی رو برنداشت. چند دقیقه بعد خودش زنگ زد میگه کار داشتی؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ زنگ زدم آهنگ پیشوازتو گوشی بدم یه خورده گریه کنم

.

www.smsha.ir

.

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید. تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره!!
پَـــ نَ پَــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه !

 

.

www.smsha.ir

.

ساعت ۷:۳۰ صبح توی بارون شدید پاشدم رفتم دانشگاه. نگهبان میگه کارت دانشجویی؟! میگم ندارم!!

میگه دانشجوی اینجایی؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ بیکارم ۷:۳۰ صبح تو این سیل اومدم فقط گل روی ماهتو ببینم و برم

.

www.smsha.ir

.

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین، یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

.

www.smsha.ir

.

جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟
گفتم پـَـَـ… گفت : خفه شو بی شخصیت، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!
گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!
طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین..!

.

www.smsha.ir

.

تو بانک بودم نوبتم شد رفتم جلو باجه ۷ ،خانمه تقریبا دیگه منو میشناسه انقـــد رفتم بانک
گفت:لطفا” شمارتونو بدید…گفتم:شماره نوبتــمو؟
گفت:پـَـَـ نــه پـَـَــــ شماره موبایلتـو! فقط بگما من تک می زنم تو زنگ بزن!

.

www.smsha.ir

.

رفتیم سر کلاس, کلی منتظر موندیم استاد نیومد!! بلند شدم دارم میرم , دوستم میگه : یعنی بریم ؟

میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بچه ها از جاشون تکون نخورن الان خودم بهتون درس میدم!!!

.

www.smsha.ir

.

نصف شب با جیغ از خواب پریدم. به داداشم میگم کابوس دیدم!خواب جن دیدم!
می گه:آخیییی تو خواب ترسیدی؟ گفتم:پـَـَــــ نــه پـَـَــــ جنــه ترسید بیدار شدم واسش آب قند درست کنم..!!

.

www.smsha.ir

.

خوابیدم بابام میگه خوابیدی میگم په نه په مردم خودم زدم به خواب

.

www.smsha.ir

.

رفتم دکترمیگم: دو روزه کتفم خیلی دردمیکنه! بعد از ۱۰دقیقه معاینه، میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! پ ن پ! میخوای واسم دعابنویس تا خوب شم!!.

.

www.smsha.ir

.

غذای نذری بردم برا همسایه مون، میگه نذریه؟ په نه په بیکار بودم گفتم برا شمام غذا درست کنم.

.

www.smsha.ir

.

دارم رو تردمیل میدوم. میپرسه: میدوی لاغر شی؟
میگم: پـ نه پـ! دارم واسه سری جدید کارتون میگ میگ تمرین میکنم

.

www.smsha.ir

.

استاد خطاطی از کلاس بیرونم کرد و گفت برای خودت میگم دیگه نیا…

شب بابام پرسید: یعنی خیلی بد خط بودی، نا امید شد؟ گفتم: پَــ نَــ پَــ ترسید رو دستش بلند بشم

.

www.smsha.ir

.

داشتم دیونه بازی در میاوردم رفیقم گفت دیونه شدی
گفتم پ نه پ دکتر مغز و اعصابم فقط پول ندارم مطب بزنم

 

جلو آیینه وایسادم موهامو درست میکنم داداشم اومده میگه مو درست میکنی؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دنباله هاله نورم میگردم نیستش

*****************

رفتم دکتر میگم آقای دکتر سرم درد میکنه.میگه:کجای سرت؟میگم:اینجا.میگه:اینجا: پـَـــ نــه پـَـــ یه جا دیگه که بهتر همدیگرو بشناسیم

*****************

صبح ساعت ۶ رفتم دستشوئی بچه خواهرم بیدار شده میگه دایی دسشوئی میکردی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دیشب دیدم سنگ توالت تنهاست بیچاره رفتم پیشش خوابیدم از تنهایی در بیاد.

تو دعوا کتک خوردم زیر چشم سیاه کرده رفیقم میگه کتکت زدن؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ بروسلی بودم همشون رو لت و پار کردم زیر چشم هم خودم سیاه کردم یه وقت ریا نشه

********************

رفتم شاگرد نقاش ساختمون شدم صاحب خونه اومده به من میگه شما هم نقاش هستی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ من سرپرست وزارت نفت هستم دیدم خرج زندگی بالاست اومدم وقت آزادم رو اینجا میگذرونم

*********************

ماشین خراب شد داشتیم هولش می دادیم یارو اومده میگه خرابه میگم پـَـــ نــه پـَـــ می خوایم ببینیم هول بدیم تندتر میره یا روشنش کنیم

*********************

ساعت ۳ صبح دارم فیلم نگاه میکنم مامانم اومده میگه تو هنوز بیداری؟ پـَـــ نــه پـَـــ من خوابم فیلم رو گذاشتم که بازیگراش منو نگاه کنن

*********************

از قالی شویی قالی رو با وانت آوردن، یارو وانتیه زل زده بهم نگاه میکنه میگه بیارمش توی خونه؟ پـَـــ نــه پـَـــ من تا کمر خم میشم بذارش روم، خودتم سوار شو ببرمت تو کوچه یه دور بگردونمت دلت باز شه

*********************

از مسافرت شمال اومدیم دوستم میگه لب دریا هم رفتین؟ پـَـــ نــه پـَـــ این همه راه رفتیم بعد یهو دیدیم اشتباهی رسیدیم به کویر لوت

*********************

هوش رفتم بعدش به هوش اومدم توی بیمارستان . پرستاره بالای سرم بود ازش پرسیدم . من توی بیمارستانم ؟؟ میگه : پـَـــ نــه پـَـــ تو راه دیدمت ازت خوشم اومد اوردمت خونه بزرگت کنم

*********************

رفتم مغازه میگم سوسک کش دارین؟ میگه واسه سوسکای خونتون؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ نظر کردم شب جمعه سوسکای محلمونو بکشم..

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب